Noi, cei de la AxACont, suntem preocupați de ascultarea cerințelor clienților noștri. Pentru asta am creat multiple departamente care să răspundă nevoilor afacerii tale, fie că vorbim pe termen scurt, fie că menținem o colaborare pe termen lung.
Mai mult, pentru a ușura căutarea clienților în baza de servicii pe care le oferim, am pregătit pachete de servicii în funcție de proiectul pe care vi-l propuneți să îl îndepliniți.
Astfel, vă recomandăm 3 pachete complete de servicii integrate.

Tipuri de pachete

Juniori în afaceri

Daca:

  • 1. Nu ai mai administrat o afacere până în prezent.
  • 2. Nu cunoști fiscalitatea din România.
  • 3. Nu cunoști obligațiile pe care le are societatea ta.
  • 4. Nu cunoști obligațiile pe care le ai ca administrator.

Atunci poți beneficia de programul Juniori în afaceri care implică:

  • ● Tarife preferențiale pentru înființarea societății
  • ● Consultanță pe tot parcursul înființării
  • ● Consultanță gratuită în vederea fiscalității din România
  • ● Înștiințare cu privire la obligațiile principale pentru contabilitate
  • ● Înștiințare cu privire la obligațiile principale ca administrator
  • ● Susținerea serviciilor de contabilitate cu tarife preferențiale pentru buna desfășurare a activității

Programul Partenerul meu în afaceri este concentrat pe realizarea unui marketing de succes pentru afacerea ta. În momentul în care alegi acest pachet de servicii, noi o să îți răspundem la următoarele întrebări.

Cum identificăm potențialii clienți?

Cum găsim colaboratori?

Cum ne prezentăm produsul / serviciile?

Cum ne organizăm după ce crește volumul de lucru?

Cum menținem calitatea produselor/serviciilor noastre?

Cum știi dacă munca pe care o faci are rezultate sau nu?

Cum știi dacă fiscalitatea afacerii tale face progrese?

Partenerul meu în afaceri include, de asemenea, servicii corporate și de consultanță

Din dorința de a furniza mereu și rapid informații clare și concise de care succesul afacerilor clienților noștri depinde, am reușit să ne structurăm serviciile astfel încât să satisfacem cerințele companiilor care urmăresc dezvoltarea afacerilor și a sistemului de lucru.

Discută cu o singură persoană despre solicitări.

Discută planul de dezvoltare periodic sau atunci când este necesară o întrevedere.

Ai suportul nostru permanent în rezolvarea situațiilor financiare.

Serviciile pe care le furnizăm oferă siguranță departamentului administrativ din companie

Pachetul complet de servicii pus la dispoziție de departamentul nostru de dezvoltare a afacerilor include:

  • ● Marketing complet
  • ● Asistență online a unui consilier pregătit în domeniu
  • ● Situația contabilă reală a societății
  • ● Contabilitate
  • ● Resurse umane
  • ● Consultanță fiscală

Unul dintre scopurile companiei noastre este de a susține antreprenorii în demersul lor pentru înființarea unei firme. Astfel, cu suportul serviciilor AxACont România, ideea ta pentru un restaurant se poate materializa eficient și ușor, iar aspectele legale, fiscale și birocratice rămân responsabilitatea noastră.

Pachetul de servicii Înființare Restaurant include:

  • ● Înființare firmă – redactarea documentelor necesare, depunerea și ridicarea lor de la instituțiile competente
  • ● Autorizații și avize de funcționare – autorizație de funcționare, înregistrare DSV, aviz ISU, autorizație DSP, PSI, protecția muncii
  • ● Contabilitate
  • ● Casă de marcat + fiscalizare și autorizare
  • ● Marketing
  • ● Consiliere cu privire la normele de funcționare a unităților din domeniul alimentației publice
  • ● Obținerea certificatului de clasificare

Departamentul IT a devenit o necesitate pentru o mulțime de afaceri. Cu pachetul de servicii IT pui pe primul loc buna organizare a informațiilor și a activității angajaților companiei tale.

Servicii:

  • ● Mentenanță și administrare servere
  • ● Administrare stații de lucru – rețea, telecomunicații, configurație hardware și software, managementul aplicațiilor, administrare antivirus
  • ● Administrare rețea – optimizarea rețelei, implementare de firewall-uri, VPN-uri și de protocoale de securitate
  • ● Administrare baze de date – back-up și securizare de date
  • ● Consultanță și suport IT

AxACont Romania a creat acest pachet în special pentru companiile din domeniul IT cu activitate standard.

Se adresează firmelor cu activitate în domeniul IT. Stim ca aceasta industrie cere ore suplimentare si atentie sporita, asadar suntem siguri ca ati fi bucurosi sa ramana contabilitatea in sarcina echipei AxACont, care iti va livra doar situatiile trimestriale si anuale, pentru o evidenta contabila simplificata.

  • ● Tarife preferentiale
  • ● Contact online
  • ● Consultanta online
Obtine o oferta detaliata