Daca:
Atunci poți beneficia de programul Juniori în afaceri care implică:
Programul Partenerul meu în afaceri este concentrat pe realizarea unui marketing de succes pentru afacerea ta. În momentul în care alegi acest pachet de servicii, noi o să îți răspundem la următoarele întrebări.
Cum identificăm potențialii clienți?
Cum găsim colaboratori?
Cum ne prezentăm produsul / serviciile?
Cum ne organizăm după ce crește volumul de lucru?
Cum menținem calitatea produselor/serviciilor noastre?
Cum știi dacă munca pe care o faci are rezultate sau nu?
Cum știi dacă fiscalitatea afacerii tale face progrese?
Partenerul meu în afaceri include, de asemenea, servicii corporate și de consultanță
Din dorința de a furniza mereu și rapid informații clare și concise de care succesul afacerilor clienților noștri depinde, am reușit să ne structurăm serviciile astfel încât să satisfacem cerințele companiilor care urmăresc dezvoltarea afacerilor și a sistemului de lucru.
Discută cu o singură persoană despre solicitări.
Discută planul de dezvoltare periodic sau atunci când este necesară o întrevedere.
Ai suportul nostru permanent în rezolvarea situațiilor financiare.
Serviciile pe care le furnizăm oferă siguranță departamentului administrativ din companie
Pachetul complet de servicii pus la dispoziție de departamentul nostru de dezvoltare a afacerilor include:
Unul dintre scopurile companiei noastre este de a susține antreprenorii în demersul lor pentru înființarea unei firme. Astfel, cu suportul serviciilor AxACont România, ideea ta pentru un restaurant se poate materializa eficient și ușor, iar aspectele legale, fiscale și birocratice rămân responsabilitatea noastră.
Pachetul de servicii Înființare Restaurant include:
Departamentul IT a devenit o necesitate pentru o mulțime de afaceri. Cu pachetul de servicii IT pui pe primul loc buna organizare a informațiilor și a activității angajaților companiei tale.
Servicii:
AxACont Romania a creat acest pachet în special pentru companiile din domeniul IT cu activitate standard.
Se adresează firmelor cu activitate în domeniul IT. Stim ca aceasta industrie cere ore suplimentare si atentie sporita, asadar suntem siguri ca ati fi bucurosi sa ramana contabilitatea in sarcina echipei AxACont, care iti va livra doar situatiile trimestriale si anuale, pentru o evidenta contabila simplificata.