Contabilitatea este o profesie a cifrelor, a detaliilor, a exactității. În același
timp, contabilitatea lucrează cu sute sau mii de documente justificative, cu termene strânse și
cu zeci de reguli ce trebuie respectate în fiecare domeniu de activitate.
Toate acestea pot duce la erori umane de înregistrare a datelor primare și de întocmire a notelor contabile.
Ele pot apărea indiferent de cât de sofisticat este programul de contabilitate cu care se lucrează.
Experiența și certificarea noastră în management sunt pârghiile pe care ne sprijinim pentru a vă oferi soluții, rapoarte și informații financiar-contabile.
Servicii pentru evidența contabilă:
Înregistrarea documentelor și operarea lor în contabilitate;
Întocmirea și depunerea declarațiilor privind taxele și impozitele;
Întocmirea declarațiilor și depunerea lor la ANAF;
Întocmirea situațiilor lunare, trimestriale, semestriale și anuale;
Evidență mijloace fixe, calculul amortizării;
Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA și cartea mare;
Întocmirea balanțelor lunare;
Două conturi bancare incluse;
Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora;
Înregistrarea tuturor operațiunilor în documentele primare cu ajutorul documentelor justificative (chitanțe, facturi, avize, ordine de plată și alte tipuri de documente);
Întocmirea notelor contabile;
Întocmirea balanțelor de verificare;
Întocmirea bilanțurilor;
Înventarierea anuală sau ori de câte ori este nevoie a elementelor patrimoniale;
Consultanță fiscală / financiară;
Consultanță pentru dezvoltarea afacerilor;
Organizare și optimizare business;
Papetărie inclusă;
Alte operațiuni specifice;
Expertiza noastră aduce în plus:
Moduri corecte de interpretare a unor legi sau norme de legi. Experiența ne-a adus față în față cu numeroase situații și moduri de înțelegere a unor legi care lasă loc interpretărilor.
Evidențierea unor erori de înregistrare sau în întocmirea documentelor contabile. Mai mult decât în orice altă meserie, odată ce ai greșit un lucru, este foarte greu să vezi greșeala cu proprii ochi. Putem, astfel, să venim cu o nouă perspectivă și să detectăm erori pe care departamentul dumneavoastră de contabilitate le-ar trece cu vederea indiferent de numărul de revizuiri.
Soluții contabile pentru situații rare sau inedite apărute în activitatea companiei dumneavoastră.
O continuitate a modului de lucru atunci când apar modificări în structura sau componența departamentului de contabilitate intern.rn.
Serviciul de supraveghere al contabilității este recomandat în special companiilor mijlocii care auun volum de activitate suficient de mare, însă, care nu au un departament complex de contabilitate care să cuprindă experți din diferite ramuri ale contabilității.
Serviciul de Contabilitate pentru microîntreprinderi este ideal pentru firmele care au nevoie doar de serviciul de operare documente, urmărire situație și reprezentare ANAF (pentru reducerea costurilor lunare de contabilitate puteți opta doar pentru operare documente).
Cuprinde:
● Înregistrarea documentelor și operarea lor în contabilitate
● Întocmirea situațiilor lunare, trimestriale, semestriale și anuale
● Evidență mijloace fixe, calculul amortizării
● Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale și întocmirea documentelor pentru plata acestora
● Elaborarea balanței de verificare lunară
● Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA și cartea mare
● Întocmirea și depunerea bilanțului contabil
● Întocmirea și depunerea declarațiilor privind taxele și impozitele
● Două conturi bancare incluse
● Volum de documente incluse în pachetul de operare - 30-50 buc
Oferim servicii complete de contabilitate financiară și de gestiune, expertiză contabilă autorizată de Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, dar și soluții pentru businessul dumneavoastră.
Departamentul de Dezvoltare a Afacerilor oferă, alături de consultanță fiscală și financiară, servicii HR și marketing complet, servicii de contabilitate.
● Posibilitatea de a ridica documentele contabile direct de la sediul dumneavoastră
● Înștiințarea în timp real cu privire la măsurile legislative în continuă schimbare
● Transmiterea situațiilor companiei pe care orice administrator trebuie să le știe. Acestea sunt trimise sub forme de grafice
● Departamentul de resurse umane
Este necesar să avem informații din partea dumneavoastră deoarece aveți
posibilitatea sa știți printr-o singură solicitare, costurile , procedura
de lucru si timpul în care o să aveți acoperite solicitarile pentru
companie.