În ultima vreme, România se află într-o continuă dezvoltare. Din acest motiv, companiile din UE aleg să vină aici și să câștige acces la o piață mai extinsă, la o varietate de resurse și la posibilitatea de a reduce unele costuri. Impozitarea infimă și taxele mici pentru sănătate, pensie ș.a.m.d sunt doar un singur aspect benefic pentru companiile străine.

Până la urmă, scopul ultim al internaționalizării este dezvoltarea strategică și optimă a afacerii, iar noi, cei de la AxACont, suntem la zi cu formalitățile din Europa și cu informațiile și procedurile locale.

Cu noi, internaționalizarea afacerii tale va fi simplă – din întreg procesul, tu va trebui să știi doar termenele de soluționare a serviciilor pe care le-ai solicitat.

MAI MULTE DETALII DESPRE VIZIUNEA NOASTRĂ

Suntem o companie în creștere, cu 4 puncte de lucru în țară la ora actuală. Ne aflăm la începutul unui proiect de start-up în domeniul corporate (anchor text; link spre pagina „Servicii corporate”). Datorită experienței obținute în ultimii ani de muncă, am observat că pe piața din România au început să apară atât noi concepte venite din occident, cât și companii mari, care urmăresc să își stabilească sedii în România

Suntem mereu deschiși pentru cereri străine. Tocmai din acest motiv, internaționalizarea afacerilor este un proiect important din cadrul start-up-ului AxACont Corporate.

Internaționalizarea afacerilor este proiectul nostru principal, adresat firmelor care își îndreaptă atenția spre:

  • • funcționarea businessului
  • • calitatea serviciilor sau produselor livrate de ei
  • • automatizarea fiscalității cu sprijinul nostru

Pentru firmele din occident care aleg să își stabilească un sediu secundar în România sau pentru cei care vin cu concepte noi și vor să înființeze o firmă pe teritoriul nostru, fiscalitatea din acest moment susține dezvoltarea rapidă a start-up-urilor.

Departamentele din cadrul AxACont România care se vor asigura de internaționalizarea reușită a afacerii tale:

CONSULTANȚĂ

● Găsirea strategiilor optime pentru implementarea societății;

● Determinarea formei de ierarhizare a societății care să conducă spre creștere;

● Mediere comunicării cu autoritatile locale;

● Consiliere cu privire la taxele și impozitele locale și internaționale;

● Stabilirea celor mai eficiente sisteme fiscale și de asigurări sociale;

● Asistență fiscală completă;

● Informare cu privire la legislația financiar-contabilă.

ÎNFIINȚARE SOCIETATE SAU SUCURSALĂ

● Identificarea codului CAEN;

● Întocmirea, depunerea și ridicarea documentelor pentru înființare.

SEDIU SOCIAL

Dacă stabilirea unui sediu social s-a dovedid a fi o activitate dificilă pentru managerii locali, ne putem imagina cât de dificil poate fi pentru un investitor străin.

Noi vă putem ajuta prin găzduirea unui sediu social fizic sau virtual.

EVIDENȚĂ CONTABILĂ

● Întocmirea documentelor contabile;

● Înregistrarea operațiunilor contabile;

● Inventarierea elementelor de patrimoniu;

● Medierea relației cu ANAF;

SERVICII HR

● Salarizare;

● Administrare personal;

● Gestionarea documentelor specifice resurselor umane (contracte de muncă, state de plată, transmitere revisal, adeverințe de salariu).

ÎNROLARE ÎN MUNCĂ A CETĂȚENILOR STRĂINI

● Obținerea permiselor de muncă;

● Rezolvarea problemelor de relocare;

● Obținerea permiselor de ședere și rezidență.

Citește mai multe despre programul nostru de dezvoltare a businessului, dar și despre celelalte pachete de servicii pe care le oferim, apăsând aici
firma-contabilitate-timisoara